Showing posts with label Shawl. Show all posts
Showing posts with label Shawl. Show all posts

Tuesday, September 8, 2015

Tutorial Pakai Shawl

 Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia sahabat.

Harini saya nak tunjukkan atau ajar cara pakai shawl panjang yang 2 meter tu....
Ada sesetengah org x suka panjang sangat kan....x reti nak lilit bagai kan.Sama la macam saya pun,sekadar dapat tutup dada udah yea.

 1).Pinkan shawl tu sebelah lebihkan sedikit.Yang pendek tu agak2 blh tutup dada.

2).Lihat gambar ni yea...kan sebelah panjang sebelah pendek.


 3).Lilitkan yang panjang tu kebahagian sebelah lagi.Yang ni ikut suka korang la,ada org suka lebih belah kiri ada org suka lebih belah kanan.Nnt kekok katanya....


 4).Pinkan untuk kekemasan ...

 5).Model saya ni nak juga guna reben....biar je la,nak nampak comel katanya.hahaha

 6).Kemudian yang bahagian pendek tu,tarik ke arah berlawanan arah(lekatkan pada yg panjang tu) pinkan sekali yea....

 7). Tada...dah siap.senangkan
 8). Bahagian sisi....dah boleh pergi jalan dah.Kejap je nak pakai shawl
kan.....













Saturday, October 11, 2014

Shawl Panjang/Wide shawl(Chiffon Berkualiti)



M 01
M08
 
M09
M03







 Shawl Panjang

Method : Chiffon (Berkualiti)
Panjang : 2.0meter
Lebar : 0.5meter
Sangat mudah digayakan dan tidak mudah renyuk.

Plain Chiffon
1@ RM12
6@ RM60 
12@ RM100 

Printed Chiffon(Limited)
1@ RM20
6@ RM100
12@ RM180

Wide Shawl 

Method : Chiffon(berkualiti)
Panjang : 2meter
Lebar : 0.7meter
 

Plain Chiffon
1@ RM25
6@ RM140
12@ RM270

Printed Chiffon(Limited)
1@ Rm45
6@ RM250
12@ RM450

 
Pemilihan warna adalah random bagi pembelian secara borong(12helai)
Kos penghantaran RM6.
Bagi pembelian melebihi 12helai kos penghantaran adalah percuma(Free).


Sila hubungi:0183598591(ina)
Wassup : 01759578739 (ina)
Wechat id : melina2004
dan jangan lupa follow ig melina200411(instagram).
Email :melina200411@gmail.com

Atau isi je borang kat sebelah kanan tu yea.


Shawl

Shawl,
Method : Italian Crepe
Panjang :78"
Lebar : 22"

Mudah digayakan,tidak mudah renyuk.
untuk order sila isi borang disebelah kanan anda,
untuk tindakan segera boleh wassup 0175957873,
Atau wechat Melina2004

Sekian Terima Kasih.

Thursday, August 14, 2014

Shawl(Italian Crepe)

COD 01 (SOLD)

COD 02 (SOLD)

COD 03 (SOLD)

COD 04 (SOLD)

COD 05 (SOLD)

COD 06 (SOLD)
Shawl,
Panjang :2 Mtr
Lebar : 22"
Material : Italian Crepe (x mudah renyuk,mudah bentuk)
Harga :RM 30 (Harga kasih sayang)

Berminat boleh hubungi 012-5977560(Zelaini),018-3598591(Ina)
Untuk tindakan segera,digalakkan wassup/wechat.

Boleh juga email di melina200411@gmail.com.
Sila feedback pada borang disebelah.

Terima Kasih,kerana sudi singgah di blog ini.