Friday, September 11, 2015

Gel Mandian Kanak-kanak,Gel Madian Sudzy

Gel Mandian Sudzy 275ml
Gel mandian SUDZY sangat lembut dan tidak mengandungi sabun.Ia membersih dengan lembut dan tanpa merengsakan kulit yang sensitif atau halus.
Mengandungi Gel Aloe Vera yang 100% tulen,diketahui kerana ciri-cirinya yang menyamankan,antibakteria dan melembap.
Rumusan dengan PH yang seimbang sesuai untuk kulit sensitif kerana ia membersihkan kulit anak anda tanpa menyebabkan kekeringan ,ketegangan atau kerengsaan.

Saya memang menggunakan gel mandian Sudzy untuk bayi yang baru lahir sejak anak pertama lagi,
Dengan pemakaian sabun Sudzy ini anak saya tidak pernah mengalami masalah kulit kering atau kerengsaan kulit.....Saya sangat bersyukur kerana dikenalkan dengan Produk barangan Amway sejak dahulu lagi oleh ibu saya sendiri.
Saya akan teruskan penggunaan produk ini secara terus.

Untuk tempahan atau order sila wassup 018-3598591


No comments: